PDA

View Full Version : Mystery Dungeon comic (RE-OPENED!)


pakman555
03-25-2007, 12:50 AM
I made this. I tought it was pretty funny. It makes fun of the beginning of MD.
#1
http://img340.imageshack.us/img340/5382/mysterydungeoncomic1ls2.png
#2
http://img151.imageshack.us/img151/1788/mysterydungeoncomic2xa9.png
#3
http://img88.imageshack.us/img88/2241/mysterydungeoncomic3ms9.png
#4
http://img249.imageshack.us/img249/6537/mysterydungeoncomic4uh3.png
#5
http://img76.imageshack.us/img76/6225/mysterydungeoncomic5bf8.png
#6
http://img233.imageshack.us/img233/1821/mysterydungeoncomic6xq5.png

Anastasia-R
03-25-2007, 02:03 AM
LOL!:crackup: Make more please! *Falls on the ground and got kick by my partner.*

pakman555
03-25-2007, 02:24 AM
Okay, but give me some time...

Insert Name Here
03-25-2007, 02:55 AM
Pretty funny, you are the fifth comic I've seen.

pakman555
03-25-2007, 03:21 AM
Nember two!
http://img151.imageshack.us/img151/1788/mysterydungeoncomic2xa9.png

Anastasia-R
03-25-2007, 03:24 AM
LOL!!:crackup: :crackup: I love this!

pakman555
03-25-2007, 03:27 AM
LOL!!:crackup: :crackup: I love this!

Thnx. I made it 'cause I was bored. But when you asked for another, I couldn't refuse! But I'm gonna need a new Idea...

Anastasia-R
03-25-2007, 03:33 AM
I got one! Okay. They meet at the post office right. Now Squritle will ask " How far is it down there?" Then charmander will kick(or push) him off and say: "You tell me."

Tell me if that is okay.

pakman555
03-25-2007, 03:54 AM
I just made somthing so similar, before even reading your post... And here it is!
http://img88.imageshack.us/img88/2241/mysterydungeoncomic3ms9.png

Groudon_fan
03-25-2007, 03:59 AM
:], LOVE IT! Could you speed up to Groudon? Groudon will have BLACK, not red scales.

pakman555
03-25-2007, 04:03 AM
:], LOVE IT! Could you speed up to Groudon? Groudon will have BLACK, not red scales.
Sorry, but I don't have any groudon sprites. :[

Nick_Roge
03-25-2007, 04:10 AM
Here use this one: http://www.pokemonelite2000.com/sprites/dungeon/dungeon383.png

Groudon_fan
03-25-2007, 04:12 AM
Oh. Yeah. TSR has no Groudon.

pakman555
03-25-2007, 04:20 AM
Here use this one: http://www.pokemonelite2000.com/sprites/dungeon/dungeon383.png

I'll need more than that...

Comic #4!
http://img249.imageshack.us/img249/6537/mysterydungeoncomic4uh3.png

Dreemira
03-25-2007, 04:24 AM
Poor Squirtle :tongue: Always getting beat up by Charmander

pakman555
03-25-2007, 05:17 PM
XXXXX
(I deleted this post)

umbreonandespeon
03-25-2007, 05:22 PM
Name (optional):Ben
Pokemon:Cyndaquil
Personality(optional):timid,yet funny

Lucarichi
03-25-2007, 05:25 PM
that ish SOOOOO funny!!!
can i be in it?
name: chi
species: jirachi
personality: upbeat and easily annoyed. doesn't like cruelty. doesn't grant wishes 2 cruel ppl and always tries 2 stay awake so she drinks a lot of coffe and candy so she's always hyper. bonks ppl on the head if they're being stupid

oh, and u can get these sprites from spriters-resource.com unless ur already getting them there

pakman555
03-25-2007, 05:31 PM
Name (optional):Ben
Pokemon:Cyndaquil
Personality(optional):timid,yet funny

Since I can't seem to find any Cundaquil sprites, how about I make you a Ekins?

pakman555
03-25-2007, 06:13 PM
#5 is up!

Dreemira
03-26-2007, 07:32 AM
Heh heh, ekans>squirtle :tongue:

Lucarichi
03-26-2007, 12:06 PM
u know, if u go 2 www.spriters-resource.com u can get all those sprites.

Bloody TC
03-26-2007, 07:42 PM
Name:Bob
Pokemon:Mochop
Personality:Brave,Helps only himself

spartan117
03-26-2007, 08:06 PM
#5 is up!
Make more they are mad funny!!!

Dandie Dinmont
03-26-2007, 08:58 PM
These are bizzare, yet funny.

Blue_Dragon_Mew
03-28-2007, 02:50 AM
Those are hilarious. Make more... much... much more!

Fire Pkmn Master
03-28-2007, 03:07 AM
OMG I love the last two the most. Please make more man. Nice job on these.

Name (optional):Blaze
Pokemon:Growlithe
Personality(optional):Intelligent, quiet, strong, helpful....

pokerufan7
03-28-2007, 03:09 AM
Pokemon:Kyogre
Name:Seaman
Personality:rash. Likes to kick people in the shin and call the ripoff artists

Groudon_fan
03-28-2007, 03:14 AM
Uhm, TSR has no pokes past 125.

pokerufan7
03-28-2007, 03:26 AM
thn pikachu. Same things

frondew
03-28-2007, 04:33 AM
lol, nice comics, ill sign up

Name: tails
Pokemon: linoone
Personality: always bored/tired, stays in the back and hides his awesome power muahahaha

pakman555
03-28-2007, 06:06 PM
Sorry I Haven't been on in awhile. I'm at school right now. I'll make more tonight, if i can. Real quick I'll make an accepted guest star list.

List:
Lucharichi
Bloody TC
Fire Pkmn Master
Pokurufan7
Frondew

Sorry, I can't have any more guests than this right now...

Fire Pkmn Master
03-28-2007, 08:43 PM
Yay thanks.
Its ok take your time.

Bloody TC
03-28-2007, 11:56 PM
Cool thanks and yes take your time!

spartan117
03-29-2007, 12:10 AM
Sorry I Haven't been on in awhile. I'm at school right now. I'll make more tonight, if i can. Real quick I'll make an accepted guest star list.

List:
Lucharichi
Bloody TC
Fire Pkmn Master
Pokurufan7
Frondew

Sorry, I can't have any more guests than this right now...
Are you goint to post more of the comics? They're mad funny.

Lucarichi
03-29-2007, 12:18 AM
YAY!!! THANKIES!!!
p.s. any1 like mai new avvie and sig add on stuff?

spartan117
03-29-2007, 12:26 AM
YAY!!! THANKIES!!!
p.s. any1 like mai new avvie and sig add on stuff?
Lol your avatar is fuuny. The next thing you see a pikachu in your house with a knife about to to..........*explicite content*

Lucarichi
03-29-2007, 01:04 AM
actually, that's me. when i get mad, i bonk ppl on the head really hard. and i slap them. and when im annoyed, i just annoy their sorry butt back at them by saying "choconilla" in a high stitch-like voice repedatly with my besr friend thorn. (known here as thorn11 ^^):eek:
in other news, you can tell im bored if i bonk people on the head. *bonks spartan on the head just becuz she can*

PalkiaAndBlisseyrock
03-29-2007, 10:23 AM
Pokemon:Kyogre
Name:Seaman
Personality:rash. Likes to kick people in the shin and call the ripoff artists

And i thought no one else knew that joke.... 'Wha!? I don't have that kind of money!! Ripoff artist! *kick*'

Ah... anyways, This is SO FUNNY!! Make lots more! Oh yes may i be a guest star?
pokemon: Blissey
Name: Bli (pronounced 'Blee')
Personality: Likes video games and watching tv, Shes kinda shy but like randomly yelling strange things, shes also kinda "crazy". She asks people about their problems if their depressed but then doesen't pay much attention to the problem itself, shed rather give an egg of happiness and leave them. Shes freinds with a deoxys (if thats okay).

Hola detailed:eek:

Alakazam 360
03-29-2007, 06:39 PM
Lol your comics are sooo funny keep making more

kitten_Gal
03-30-2007, 12:26 AM
Name (optional):Nomi
Pokemon:http://i14.tinypic.com/33cvvix.png
Personality(optional):A shy and Timd.Is always negitive...Taken over by a evil force

pakman555
03-30-2007, 12:31 AM
u know, if u go 2 www.spriters-resource.com u can get all those sprites.

I have all those sprites, but They don't have pokemon that weren't in the game, like deoxis. It will take me awhile to make a new comic. I'm taking my time, And I need a new joke to use...

Sorry, no more guest star spots left!

Lucarichi
03-30-2007, 03:32 AM
here's a little story that happened in school 2day.

Thorn: *talks to a friend*
Chi(me): *in high stitch-like voice and very bored so im mumbling it* choconilla,choconilla...
Someone else: *talks to thorn*
Chi: choconilla choconilla...
Thorn: *looks at chi*
Chi:*looks at thorn tiredly*evil fairy
Thorn: WHAT!?!?(she's normally funny. she's funny now 2) *points to chi* IMA FAIRY MAGICIAN!!!!
Chi:*bites thorn* grrrrrrrrrrr

anyway, u can replace thorn and the someone else with some other guest stars.
bai ppls!:tongue:

pakman555
04-08-2007, 04:00 AM
Comics are closed. No more comics will be made. Sorry.

pakman555
05-12-2007, 11:04 PM
Sorry for the DP but...

The comic is back up! No guest stars, though. Sorry. But, number six is up! YEAH!

Blaziken Knight
05-12-2007, 11:24 PM
how about for a new idea thing, a squirtle walks to pelipper post office and they both talk, squirtle teases the peliper so it eats squirtle