PDA

View Full Version : "Gotta Sprite 'em All" Banner Contest - Poll (CLOSED)


Azumao
06-19-2007, 12:28 PM
This is the poll for the winner of the Gotta Sprite 'em All banner contest, which will be the banner of the up and coming sprite tutorial site. Please vote, and enjoy the banners. ^^

One Rule: You can't vote for yourself.

Gastlygoo
http://img128.imageshack.us/img128/4575/gooo0.png

Anorexic Snorlax
http://img171.imageshack.us/img171/697/gseapj8.png

Shiny Loser
http://i160.photobucket.com/albums/t198/alebeska/gottaspriteemall.png

Shady
http://img440.imageshack.us/img440/221/spriteon7.png

Pikablu Pie
http://i157.photobucket.com/albums/t44/Pikablu-Pie/SpritingBanner.png

sonickid01
http://img237.imageshack.us/img237/5457/sbannerya0.png

Chewy
http://i199.photobucket.com/albums/aa23/OMG-Chewy/Banners/gottaspriteb2.png

Sky Tamer
http://i186.photobucket.com/albums/x122/eternal_mana/SpriteBannerforProject.png

Darwiggly
http://img172.imageshack.us/img172/3438/gottaspriteemallyq7.png

Callum
http://img.photobucket.com/albums/v465/CallumMDE/SpriteEm.png

Berserker Fury
http://i166.photobucket.com/albums/u93/BeserkerFury/11815410888083.gif

Invisible
http://img468.imageshack.us/img468/6862/logo2ca8.png

Matt
06-19-2007, 01:18 PM
I am torn between Shady and Callum.

.....................I'm giving it to Shady.

Modern Doorknob
06-19-2007, 01:22 PM
Callum's is the one I would most picture the banner actually being.

Gaia
06-19-2007, 01:35 PM
Pfft. If I entered, I would've pwned you all by now. :P j/k

I voted Shady, btw, because he looks simpler than the others. :tongue:

Callum
06-19-2007, 01:45 PM
I knew this would happen. =P
My vote would go to Shady, but seeing as he is my competition, sorry dude, lol. :smile:

EDIT: Infact, nah. Take my vote buddy. ^^

Shiny Loser
06-19-2007, 01:58 PM
I really like Callum's. Quite cute, with all the overworld sprites.

Azumao
06-19-2007, 03:35 PM
I voted for Callum's. They are all nice, and I really like meh bud Shady's, but I'm thinking like a webmistress. Callum's not only is neat, but it would be the easiest to build a layout by. xP

Chewy
06-19-2007, 05:35 PM
I voted Callum's. It looks like a good banner that would fit on a web site.
Shady's was also good, but I don't preffer really simple banners like that.
(Maybe I made my banner too small... >.<)

Calypso
06-19-2007, 05:36 PM
I really loved Callum's and Shady's, but for me, Chewy's really stood out from most. She gets my vote :3

~Falcon~
06-19-2007, 06:30 PM
I voted for Callums, I love his style :3

Eeveedude
06-19-2007, 08:04 PM
I voted for Callums, I love his style :3

I voted callum but it really dosent have that much to do with spriting.

Edit oh sorry i didnt see the overworld trainers at first.

Callum
06-19-2007, 08:25 PM
I voted callum but it really dosent have that much to do with spriting.

What do you mean it isn't spriting related? Are you blind. :goofy:

Thanks for the votes guys. =D

Professor Geoffrey
06-19-2007, 08:36 PM
Callum. It's really good. WHERE DO YOU GET THE DAWN AND LUKAS SPRITES???

I love it, the blue just, aww, it's just too hard to explain. That's what a good banner is all about, but it has to be in a good way. And this IS in a good way.

Anorexic Snorlax
06-19-2007, 09:30 PM
I really liked Shady and Callum's, but I just love all of the sprites Callum put into that beautiful banner. You can tell he worked hard on it. :]

Pikablu Pie
06-20-2007, 02:08 AM
The poll is cursed! I voted, then instantley wished I hadn't as soon as I saw Sonickid's banner. ;-;

By the way, you spelled my name wrong.

Kuriboh
06-20-2007, 02:14 AM
Callum. It's really good. WHERE DO YOU GET THE DAWN AND LUKAS SPRITES???

I love it, the blue just, aww, it's just too hard to explain. That's what a good banner is all about, but it has to be in a good way. And this IS in a good way.

Sproiters Rescource look it up =)

My Vote went to Callum's though Chewy's and Shady's were close.

Looks like we've got a winner already!_!

BeserkerFury
06-20-2007, 04:21 AM
The poll is cursed! I voted, then instantley wished I hadn't as soon as I saw Sonickid's banner. ;-;

By the way, you spelled my name wrong.

HAHA,You got stuck voting for my banner(which I hate) XD
Lol,now that thats over,I'm go...XD.Ok,good now Gosh,everones voting Callum

Azumao
06-20-2007, 05:53 AM
I'll keep the poll open one more day, but it looks like Callum's going to win by a landslide. XP

Shady
06-20-2007, 07:23 AM
I knew this would happen. =P
My vote would go to Shady, but seeing as he is my competition, sorry dude, lol. :smile:

EDIT: Infact, nah. Take my vote buddy. ^^

Competition? Pssh. Look at the votes, mate. xDD

Well.. I'm going to vote for you too! lol

It is the best one there.

Azumao
06-20-2007, 07:47 PM
- Poll Closed -