PDA

View Full Version : The art of Spamus


Spamus
07-12-2007, 01:39 AM
here's some of my pokemon fanart

a breed lopunny:
http://img58.imageshack.us/img58/4051/newlopunnyrw8.jpg

something cute:
http://img214.imageshack.us/img214/6003/untitled1ga5.jpg

more to come soon

Argento
07-12-2007, 04:09 AM
I was very pleasantly surprised to see this art. Both pictures seem very inspired and very well executed. Not only is that the best-drawn Lopunny I've seen, but definitely the fiercest, and your Umbreon and Sneasal was a mix of touching and pleasing to the eye.

Lugia_Lover9
07-12-2007, 04:13 AM
~~~

Simply amazing O_O

There is nothing left to say...
{and that is because Im too
stunned by the pwnage XD}

~~~

Vampire Slayer
07-12-2007, 04:17 AM
I am speechless! :eek: No words can describe hoe beautiful your art is!:biggrin:

LoveMyManaphy
07-12-2007, 03:27 PM
WOAH. Thats so good. *blinks*

Spamus
07-13-2007, 12:01 AM
i just had to do this, guys, Gallade was asking for it! :crackup:

http://img526.imageshack.us/img526/9866/300posterdd9.jpg
i tried to make it look like the movie poster but no luck, but i'm still trying :biggrin:

if you guys want, i'll make more of these 300 movie posters

more to come...

Argento
07-13-2007, 03:32 AM
i just had to do this, guys, Gallade was asking for it! :crackup:

http://img526.imageshack.us/img526/9866/300posterdd9.jpg
i tried to make it look like the movie poster but no luck, but i'm still trying :biggrin:

if you guys want, i'll make more of these 300 movie posters

more to come...

Please do! I'd love to see more.

Spamus
07-14-2007, 03:16 AM
ok, heres the second 300 movie poster:
http://img165.imageshack.us/img165/8598/3002posterbc6.jpg
sorry if it's not as great as the first one, i kinda forgot how i did last time.:oops:
i'm gonna make one last one but need help coming up with which pokemon should be the god king, i was thinking Garger but i don't know, help me out guys!
more to come soon...

Argento
07-14-2007, 03:44 AM
I wish I had seen 300 so I could tell you who the God King should be...I mean, going by name alone I'd say Arceus, but hey!

Gardevoir and Gallade are amazing. In fact, you've almost convinced me to raise a Gallade now just from that awesome shot.

theEND
07-14-2007, 03:51 AM
You're a great artist, Spamus! =D Definitely some of the best Pokemon fan works I've seen! I love the Umbreon and Sneasel one. ^_^ Convinces me to re-watch the Lion King for one reason or another. o.o

Spamus
07-14-2007, 03:55 AM
You're a great artist, Spamus! =D Definitely some of the best Pokemon fan works I've seen! I love the Umbreon and Sneasel one. ^_^ Convinces me to re-watch the Lion King for one reason or another. o.o

lol thanks

Argento
07-14-2007, 04:00 AM
One thing I love is that your Pokemon seem to have a better muscle structure than I can even draw on people! But it makes them so much better defined!

Spamus
07-17-2007, 07:02 PM
One thing I love is that your Pokemon seem to have a better muscle structure than I can even draw on people! But it makes them so much better defined!

thamks alot man, and thanks for the watch on Deviant Art :biggrin:

Tombi
07-17-2007, 07:19 PM
Damn.

<<

>>

*hides own showcase*

These are awesome. =O You use a tablet?

Spamus
07-17-2007, 08:35 PM
Damn.

<<

>>

*hides own showcase*

These are awesome. =O You use a tablet?

nope, can't afford it. all mouse baby :crackup:

___Alana_Marie___
07-17-2007, 09:59 PM
Those are so cool. I really love them alot!

Hoshika
07-17-2007, 10:09 PM
Spamus! Your art is cool. Imagine you redesigning 300 entirely with Pokémon. XDD

That Umbreon and Sneasel one reminds me of The Lion King. Not sure how a Sneasel can be a lion cub, though... o.o

Spamus
07-17-2007, 11:03 PM
Spamus! Your art is cool. Imagine you redesigning 300 entirely with Pokémon. XDD

That Umbreon and Sneasel one reminds me of The Lion King. Not sure how a Sneasel can be a lion cub, though... o.o

lol i get that alot, but i still don't get why it reminds them of the lion king? it's my Umbreon carrying his new born daughter, i guess i'll never know. anyway, glad you like my drawings:happy:

Spamus
07-18-2007, 02:28 AM
here's a request from SammyLammyDingDong:

http://img76.imageshack.us/img76/5150/galladevq9.jpg
ok it's not quiet as he wanted but i did my best, i too like Gallade. hope you like it
more to come...

Hoshika
07-18-2007, 05:53 PM
Awesome use of blur. =D

You must be some kind of Ralts-evo-line fan or something. Or maybe it's just me. >_>

Spamus
07-18-2007, 07:36 PM
not really, it was a request from sammylammydingdong but i like the evos

Spamus
07-18-2007, 09:34 PM
sorry for the double post....
ok here another one of my work, but the files are too big so you gotta click the links:

My Weavile (http://www.deviantart.com/deviation/60092532/)
MEGAMAN PIKACHU! (http://www.deviantart.com/deviation/56860044/)<---- kinda old
And something original (http://www.deviantart.com/deviation/52076157/)

more too come

Hoshika
07-18-2007, 10:26 PM
sorry for the double post....
ok here another one of my work, but the files are too big so you gotta click the links:

My Weavile (http://www.deviantart.com/deviation/60092532/)
MEGAMAN PIKACHU! (http://www.deviantart.com/deviation/56860044/)<---- kinda old
And something original (http://www.deviantart.com/deviation/52076157/)

more too come

That last one kinda scares me. >_>

I thought it was Pikachu dressed as MegaMan, but it was MegaMan dressed as Pikachu... O__O

sammylammydingdong
07-18-2007, 10:40 PM
O...M...G!!!!!!!!!!!!!!! THAT IS AWESOME!!!!!!!! can i use it in my siggy ^ ^?

Spamus
07-18-2007, 11:09 PM
O...M...G!!!!!!!!!!!!!!! THAT IS AWESOME!!!!!!!! can i use it in my siggy ^ ^?

it's cool with me, just put my name in it :) (safety thing)

Spamus
07-18-2007, 11:11 PM
That last one kinda scares me. >_>

I thought it was Pikachu dressed as MegaMan, but it was MegaMan dressed as Pikachu... O__O

sorry if that last one scared you, i sometimes draw scary thing. the megaman is Pikachu, it's part of this comic i'm making and he's the main character.

Spamus
07-20-2007, 01:23 AM
OMG MULITY POST! sorry

my Umbreon, this was a quick sketch in a ball point pen:
http://img204.imageshack.us/img204/586/umbreonbychickenmaskez6.jpg

two of my favorite games that should never be together ^^;
http://img204.imageshack.us/img204/6304/ebavq1.jpg

Froslass with a DDR background XD
http://img393.imageshack.us/img393/1944/froslasskq6.jpg
more to come....

Tombi
07-20-2007, 03:39 PM
OMG!! THAT UMBREON IS SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO KYOSAN!!

Kyosan is my roleplay Umbreon. He's in every single Pokemon roleplay I've ever been in (and that's a lot). He's really vicious and evil. XD And bloodthirsty and mean and a bully and cool and uber and strong and really really tall and charismatic and anti-social and vengeful and-

Yeah.

...

Great art. =O I love the tree behind the Frosslass.

The Umbreon still owns though. ^^ Can you name him Kyosan? XD

Spamus
07-20-2007, 04:11 PM
OMG!! THAT UMBREON IS SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO KYOSAN!!

Kyosan is my roleplay Umbreon. He's in every single Pokemon roleplay I've ever been in (and that's a lot). He's really vicious and evil. XD And bloodthirsty and mean and a bully and cool and uber and strong and really really tall and charismatic and anti-social and vengeful and-

Yeah.

...

Great art. =O I love the tree behind the Frosslass.

The Umbreon still owns though. ^^ Can you name him Kyosan? XD

he already have a name, Beelzebub

DratiniLover
07-20-2007, 04:43 PM
Your artwork is simply amazing, I've not seen art like that in a long time, and I hope to see more of your artwork! Btw, my favourite picture is the 1st picture on the 1st post. Keep up the good work!

Spamus
07-23-2007, 06:56 AM
back with more pics :biggrin:
http://img207.imageshack.us/img207/9608/nyuurawn3.png
yes, i've seen the new chapters of Naurto, and i love the way Pein looks.
anyway, my Weavile, Morrigan (the one with the scars) has a son, Donovan
he's of Adamant nature and his is in the middle of EV training..... the boy is getting stronger
he's a Weavile now, but he looks bad @$$ as a Sneasel. i hate doing eye - -;

more to come soon....

Spamus
07-24-2007, 01:39 AM
an important reminder to all
http://img230.imageshack.us/img230/6583/pachiwb1.png
lol, i love that quote
more to come...

Hoshika
07-24-2007, 08:35 PM
I always knew Pachirisu was too evil to be good. >:D

Do you like malicious/violent themes? =P

Spamus
07-24-2007, 09:02 PM
I always knew Pachirisu was too evil to be good. >:D

Do you like malicious/violent themes? =P
it that a problem? :neutral:

Spamus
07-30-2007, 01:48 AM
here's something for the summer time fun :biggrin:
http://img528.imageshack.us/img528/1388/surfey1.png
i'm not kidding they can REALLY learn surf! i was wandering around Serebii.net one day and i checked what pokemon can learn the HM move Surf and it's name was on the list, i was "no way!" but it's true. now my question is this...... WHY?! why would they learn this move, i understand they are part ice but still..... i guess i'll never know why but it's pretty funny to me
and you can guess what my favorite pokemon is by now :oops:
more to come...

Hoshika
07-30-2007, 06:33 PM
Awesome, dude! XD

The only thing I can point out is that you left a tiny blotch on the Poké Ball. Nothing major.

Oh, yeah, I don't have a problem with the violent theme. I just have issues with things showing severed limbs and whatever. >_>;

Spamus
08-05-2007, 02:18 PM
Awesome, dude! XD

The only thing I can point out is that you left a tiny blotch on the Poké Ball. Nothing major.

Oh, yeah, I don't have a problem with the violent theme. I just have issues with things showing severed limbs and whatever. >_>;

no problem, i won't post those type of art here :D

Spamus
08-13-2007, 04:57 AM
been busy, but i bring new stuff:
ok people, don't act like you've never done or thought of it before, here are my ideas for what would the cute Legendaries (mew,celebi,jirachi,and manaphy) look like if they evolved here's my ideas :D
here's Mew's, but i haven't thought up names :(
http://img300.imageshack.us/img300/4388/mewkk0.jpg
here's Celebi, and yes he kinda look like NiGHTS, and that wasn't the idea :oops:
http://img204.imageshack.us/img204/8731/celebiwg9.jpg
and here's Jirachi's but Image Shack won't load it so click it here--->http://www.deviantart.com/deviation/61991709/
and last but not least, Manaphy's
http://img204.imageshack.us/img204/1343/manaphykl0.jpg

more to come ya'll....

Spamus
09-05-2007, 01:57 AM
sorry i've been away for a while but i got some new stuff, i was playing around with some funny gifs:
http://img68.imageshack.us/img68/6025/weavilewc7.gif
DANCE WEAVILE DANCE!
http://img69.imageshack.us/img69/6997/zerodancezk7.gif
it ain't Pokemon related but i love this video game series :D
more to come...