PDA

View Full Version : Need to make up my mind!!


mazharrules
07-16-2007, 03:26 AM
OMG!!!!! i meant to put this in disscusion thread.. sorry
Can a mod plz move.. thanks


Ok i am trying tom get a tyrantar with outrage and earthquake

i just need to no what to put in its place.. i was planning for it to know surf and thunderbolt but i just noticed those are speciall.. and it will be weak. now what should i put in its place?

Kick the Moon
07-16-2007, 03:33 AM
Maybe Stone Edge and Crunch?

Or TyraniBOAH
???
126 Attack/Sp. Attack, 252 Speed, 6 HP I think.
ThunderBolt
Surf
Focus Punch
Crunch

mazharrules
07-16-2007, 03:35 AM
Or TyraniBOAH
???
126 Attack/Sp. Attack, 252 Speed, 6 HP I think.



huh????

Kick the Moon
07-16-2007, 03:37 AM
huh????

Mixed Sweeper Tyranitar.

Surprises many.

EDIT:lol. Looks like my resource was wrong. XD

Focus Punch
Substitiute
ThunderBolt
Crunch

Froslass
07-16-2007, 03:39 AM
TyraniBOAH is NOT a mixed sweeping TTar.

BOAH would be "Subpunch." The "TyraniBOAH" isn't even that without Substitute.

mazharrules
07-16-2007, 03:43 AM
i rather have what tyranitor was used for.. cuz i no im gonna ue outrage like ALL the time... I just hatched a adamant larvitar that nows outrage and dragondance !!!! woohooo * does dance of his own* should i keep dragon dance?

The Jr Trainer
07-16-2007, 03:43 AM
I like T-tar like this
vvvvvvvvvvvv

T-Tar@Leftovers/Life Orb/Expert Belt
Adamant
Ev 252 Atk / 128 Dfn / 128 Spd
-Dragon Dance
-Stone Edge/Rock Slide
-Crunch
-Earthquake

mazharrules
07-16-2007, 03:45 AM
I like T-tar like this
vvvvvvvvvvvv

T-Tar@Leftovers/Life Orb/Expert Belt
Adamant
Ev 252 Atk / 128 Dfn / 128 Spd
-Dragon Dance
-Stone Edge/Rock Slide
-Crunch
-Earthquake

oh so keep Drag Dance.. kk

and why ev train speed... no way it could go first at its speed

Kick the Moon
07-16-2007, 03:46 AM
i rather have what tyranitor was used for.. cuz i no im gonna ue outrage like ALL the time... I just hatched a adamant larvitar that nows outrage and dragondance !!!! woohooo * does dance of his own* should i keep dragon dance?

So,

Tyranitar@Leftovers/Life Orb
252 Attack, 252 Speed, 6 HP
Adamant
Outrage
Dragon Dance
Stone Edge/Crunch
EQ

The Jr Trainer
07-16-2007, 03:52 AM
oh so keep Drag Dance.. kk

and why ev train speed... no way it could go first at its speed

But that is why you have DragonDance and with EV training in speed it makes the DD prosses faster.:biggrin:

mazharrules
07-16-2007, 03:52 AM
im gonna train 252 attack, speed, and 6 defense

and im gonna give it quick claw.. so it has atleast a chance of going first... does any1 no the chance as a fraction?
edit: ur rite.. i should train speed .. if i train it speed. it wont be that bad.. as it would be if i hadn't

can any1 give me a link to a place that tells what pokemon gives what evs?

Kick the Moon
07-16-2007, 03:53 AM
im gonna train 252 attack, hp, and 6 defense

and im gonna give it quick claw.. so it has atleast a chance of going first... does any1 no the chance as a fraction?

252 speed is better than 252 HP.

Quick Claw=10% Chance.

mazharrules
07-16-2007, 03:57 AM
252 speed is better than 252 HP.

Quick Claw=10% Chance.

kk .. look at edited post....just need a list now....

The Jr Trainer
07-16-2007, 03:58 AM
Here's a link: http://www.pokemonelite2000.com/forum/showthread.php?t=38513

Arrg these posts don't count can't take the Post Count not going up. :pirate:

mazharrules
07-16-2007, 04:00 AM
Here's a link: http://www.pokemonelite2000.com/forum/showthread.php?t=38513

Arrg these posts don't count can't take the Post Count not going up. :pirate:

why not? why dont they? lol sry