PDA

View Full Version : VTs Graphic Gallery


MystiKal
02-17-2005, 02:29 AM
Ok I saw Matthew doing this so I though I would to. So I'll be showing my work so dont post untill I'm through.

http://img240.exs.cx/img240/900/2x3lx.jpg

This is something I made for the forum a while back didnt take to long.

http://img240.exs.cx/img240/1707/angel9wu.png

This is something I made for Khold a while back.

http://img234.exs.cx/img234/421/cloud3cg.jpg

This is something I made from pure bordom but I like the way it turned out.

http://img234.exs.cx/img234/4336/doom30cy.jpg

This one is one of my dragon sigs it turned out to be one of my favorite ones.

http://img234.exs.cx/img234/2640/dragon29wh.png

I made this a while back when I had first gotten Doom 3.

http://img119.exs.cx/img119/232/fable1rv.png

At the time of making this sig I was addicted to Fable but I loved how it turned out.

rainfall
02-17-2005, 02:35 AM
nice work on all of them, really. do you make use of 3ds or bryce?

you should extend the size of what you're doing and make them into larger abstract pieces, i'm sure they'd be breathtaking.

MystiKal
02-17-2005, 02:39 AM
http://img119.exs.cx/img119/5464/goku6iz.jpg

This was a sig I made for Suttivun on Nates fourm I love the text.

http://img119.exs.cx/img119/848/grunge1cd.jpg

This is a grunge I made for Metroid Prime 2

http://img119.exs.cx/img119/7509/z24ym.jpg

Ok this dragon sig is probally my favorite sig I have made I loved the colors I used.

http://img172.exs.cx/img172/5082/setfree8zb.png

In this sig I loved the brushes and colors I used it turned out great.

http://img172.exs.cx/img172/4206/ice15lc.png

This was a sig I made for my ps2 online name.

http://img172.exs.cx/img172/6204/knight2bj.jpg

This is one of my most recent sigs I love the knight I used in it.

MystiKal
02-17-2005, 02:46 AM
http://img56.exs.cx/img56/8112/lethal3ym.jpg

A Halo 2 sig I made what can I say I love Halo

http://img56.exs.cx/img56/2941/sub7uy.jpg

A sig I made from bordom from school.

http://img56.exs.cx/img56/9808/pred26vn.jpg

A Predator sig I made for the release of the movie.

http://img56.exs.cx/img56/4336/mp12fj.png

Another Metroid sig I made.

Thses are just some of my latest sigs. I'll update later when I make new ones.

Nefarious
02-17-2005, 03:00 AM
Wow those are all awesome! I especially like the fable one and the sub zero one. :biggrin:

Pidgeot79
02-17-2005, 03:09 AM
The Metroid Prime 2:Echoes one is my favorite.The Glory one is cool too.The knight looks awesome.

MystiKal
02-17-2005, 03:11 AM
Thanks guys and the Glory one is my most recent sig but I prefer my Link sig over it though.

Matthew
02-17-2005, 03:42 AM
Copycat... :rolleyes:

Of course I'm joking! Lovely banners VT! Can't wait for more... gah... how cliche XD lol.... You need to give me some of your brushes... lol.

Nefarious
02-17-2005, 03:49 AM
Yeah I know. his brushing is just :eek: I need some new brushes too. I haven't downloaded any new ones for a long time.

Thanatos
02-17-2005, 05:31 AM
I love em VT. You got skills :wink2:

I love the Link and Metroid Banners.

rainfall
02-17-2005, 06:49 AM
hrm...they're brushed?

most of them look rendered in 3ds or bryce...there's depth to them beyond simple brushing =]

Raddstealth316
02-17-2005, 08:14 AM
Wow, great job VT, I love all of them!

paperfairy
02-17-2005, 03:54 PM
Wow VT. Those are awesome! I never knew you had all this talent!

I like the grunge Metroid one. It's all... grungedy!!!

-PF

Thoughts: ^^

MystiKal
02-17-2005, 09:38 PM
Thanks for the compliments guys and yeah I do my 3d work in Bryce.

The Elite Ygseto
02-18-2005, 03:51 PM
Those look great man! Good job.

Finch
02-18-2005, 03:58 PM
Nice work. I wish I could do that kinda thing, instead of relying on other people! Maybe I'll learn..

Nefarious
02-18-2005, 04:18 PM
Thanks for the compliments guys and yeah I do my 3d work in Bryce.

I need a 3D program. I tried cinema 4d once but it was way too complicated. I'd rather just search for 3d renders on the net. :tongue:

MystiKal
02-18-2005, 10:57 PM
Update I just finished this Halo 2 grunge sig I hope you like it.

http://img79.exs.cx/img79/4103/halogrunge22ke.png

Thanatos
02-19-2005, 12:34 AM
Grungy...I LOVE IT!

I gotta try the grunge technique some time. It always looks good when done properly.

MystiKal
02-19-2005, 03:01 AM
W00t I have another update hope you like it.

http://img148.exs.cx/img148/9691/quicky2ee.png

Thanatos
02-19-2005, 03:40 AM
I love it VT, it's pure genious!

Nefarious
02-19-2005, 05:06 PM
Wow those are great! Nice job VT! :happy:

MystiKal
02-19-2005, 08:58 PM
Thanks guys, I just finshied another Metroid sig it's my favorite Metroid sig yet.

http://img149.exs.cx/img149/4460/darkmetroid2uj.png

Pokemon Trainer Sarah
02-19-2005, 09:53 PM
Wow! Those are all amazing! Well done ^^

MystiKal
02-20-2005, 03:57 AM
Thanks ^^. Well I have 2 new sigs one is my current and the other one is this one. Took me forever to get that sig right.

http://img232.exs.cx/img232/4546/radioactive7qv.png

http://img232.exs.cx/img232/5821/91112sg.png

The Elite Ygseto
02-20-2005, 04:23 AM
Man you need to help me with mine, i really want to learn how to do that 'grungy' look use do.

MystiKal
02-20-2005, 04:30 AM
Lol just PM me on what you need help on and I'll try to answer it.

Nefarious
02-20-2005, 08:49 PM
Wow those are really AWESOME! I just learned the grunge look but still need some work on it. you could always go to goodtutorials.com and search for a grunge tutorial.

ACManga
02-21-2005, 06:27 PM
hehehe... are you happy i joined now, VT? XD i've seen pretty much all of them before, but i'll say it again. XD they're all awesome. ^^

Matthew
02-22-2005, 02:00 AM
hehehe... are you happy i joined now, VT? XD i've seen pretty much all of them before, but i'll say it again. XD they're all awesome. ^^

I'm sure he will be glad to see you here, once he gets on... lol XD.

Those newest banners of yours aren't my favoritest in the world VT, but the are still awesome nevertheless ^_^... I gotta make a 9/11 banner for this year... one that is all abstracty and 1337ness... lol...

MystiKal
02-22-2005, 11:18 PM
Well glad to see you here AC, also I just made me a new tag it's in my sig at the moment how is it?

The Elite Ygseto
02-23-2005, 02:54 AM
Off-Topic, but who is ACmanga?

I downloaded a Brush set, and I made a Banner/Ava combo. Not as detailed as your, but i'm still learning about them.

MystiKal
02-23-2005, 03:07 AM
ACManga is a buddy of mine from PC.

Matthew
02-23-2005, 04:31 AM
ACManga is a buddy of mine from PC.

A buddy of mine too! lol.

Keep up the great work VT... I've been spitting out banners as fast as you do just to keep up with the competition... er... you... XD lol.

MystiKal
02-23-2005, 09:59 PM
Lol I usually create a sig everyday, or sometimes 2 a day.

Matthew
02-23-2005, 10:11 PM
Lol I usually create a sig everyday, or sometimes 2 a day.

XD

Eh.... You win then... lol... Why don't you post those sigs everyday then?

ACManga
02-23-2005, 11:03 PM
yeah, we're some of the... more 'popular' sig makers at PC... XD

MystiKal
02-24-2005, 02:29 AM
XD

Eh.... You win then... lol... Why don't you post those sigs everyday then?

Meh I've been caught up in work lately and it's preventing me from posting them I'll have them up soon.

MystiKal
02-24-2005, 09:03 PM
Hate to double post but I wanted people to see my latest creation took me forever to get this render just the right way. The sig is my current one by the way.

The Elite Ygseto
02-24-2005, 09:18 PM
*coughPCsucks*

Thats cool man! I love it!

ACManga
02-25-2005, 12:50 AM
dude, PC's awesome, and you know it. it's much more popular than here too... o.O

sybersaur3000
02-25-2005, 01:22 AM
Hey, Agent Smith, those banners look quite awsome. You have alot of talent!

MystiKal
02-25-2005, 02:19 AM
Ok here's a wallpaper I made I made it ealier on this week but was to busy to post it so here it is.

http://img162.exs.cx/img162/1392/ve6gv.png

rainfall
02-25-2005, 02:30 AM
wicked render =]

i've never tried bryce...heh.

Matthew
02-25-2005, 02:32 AM
XD Gah!!!! I need a Rendering program so bad.... I am jealous.... I will use it as my wp for now.... until I find a better desktop :silly:

MystiKal
02-25-2005, 02:36 AM
Heh thanks guys I'm trying to work on a better wallpaper for my own use I just started tonight though I hope to be done with it by the weekend.

BTW: Thanks for useing it as your wp Matthew.

ACManga
02-26-2005, 02:46 AM
VT asked me to post here so he didn't have to double post... XD

MystiKal
02-26-2005, 02:51 AM
Lol thanks AC for doing it anyway I have finished my new wallpaper and I have to say I love it. I love the color orange, took me about 3 and half hours on it.

http://img234.exs.cx/img234/8352/breakaway3jp.png

Thanatos
02-26-2005, 04:41 AM
Wow VT, that is fantastic. I love it :wink2:

MystiKal
02-26-2005, 06:39 PM
Thanks guys and I made a new sig to match my wallpaper its my current one. How is it?

Nefarious
02-26-2005, 06:43 PM
Wow. Both the wallpaper and the sig are great. :biggrin:

MystiKal
03-02-2005, 01:09 AM
Ok I made a new sig tell me if you like it better then my orange one.

http://img57.exs.cx/img57/269/reveal1xi.png

Nefarious
03-02-2005, 01:41 AM
Pretty cool. I think I do like it better than the orange one. maybe put a border around it though.

MystiKal
03-02-2005, 04:44 PM
Ok I added the 1 px border and I put it in as my current sig, I love it.

Nefarious
03-02-2005, 04:46 PM
Pretty Cool :cool:

but I don't see a 1 pixel border. :tongue:

MystiKal
03-02-2005, 04:56 PM
Oops I uploaded the wrong pic I'll fix it now. XD

Nefarious
03-02-2005, 05:20 PM
Aww much better. Looks awesome! :biggrin:

Matthew
03-02-2005, 11:55 PM
*jaw drops to the floor*

Amazing VT, simply amazing!!!

I like the colors and the luminosity of it :cool:

Keep it up :tongue:

rainfall
03-03-2005, 09:06 PM
it's great, great job on the render. color's outstanding as well as luminosity.

i am, however, offended by the fact that you assume i've been ripping from people.

=]

MystiKal
03-03-2005, 09:22 PM
Wtf when did I claim that you rip from people I want to see the quote.

rainfall
03-03-2005, 10:33 PM
i don't have a quote, frankly...neither do i need to prove it to anyone. i only felt the need to let you know how i felt, nothing more.

as to how i know...acmanga, who claims to be your friend, as you do him...had a long and drawn out note conversation with me that involved you suggesting him to do a graphics battle with me in order to prove what?

that i'm actually the creator of and have the ability to create my art.

subtlety is intelligence, afterall. =]

MystiKal
03-03-2005, 10:47 PM
No no see he challenged you to that grunge battle because he thought you couldn't do it. I suggested to AC that if you refuse the battle he "COULD" be a ripper I never said you were one.

rainfall
03-03-2005, 10:56 PM
heh, not from what he told me.

he even asked if i made them myself, which i found rather laughable. with the least intention to sound megalomanic, the work i do here is considered subpar to what i'm capable of...and yet, there's not even a trace of faith that i'm capable to dish out a few sigs...heh.

again, i'm not trying to prove that you're conspiring against me, vt...that's for you and him to decide. i'm only letting you know how i felt, that's all.

MystiKal
03-11-2005, 08:55 PM
I made a new sig how is it?

http://img53.exs.cx/img53/4752/rittial1lb.png

MystiKal
03-15-2005, 02:14 AM
Heh hate to double post but I have a new sig how is it?

Nefarious
03-15-2005, 02:44 AM
Sorry VT I missed this Somehow. Anyway the ritual one is pretty good. Not your best but still good. I already commented on the other sig so yeah.

ACManga
03-16-2005, 02:56 AM
-.0 what makes you think that VT thinks you're ripping? i doubt you have any proof anyway, and guess what: welcome to the real world. it's every man for himself :P

MystiKal
03-17-2005, 02:55 AM
Well anyways it's over now and here is my new sig I made, it's my current one BTW.

MystiKal
03-26-2005, 05:41 AM
Hate to double post but two new entries.

http://i3.photobucket.com/albums/y77/Biozone/Halo.png
This is one I made for a friend on another forum.

http://img110.exs.cx/img110/1363/ciborg7qs.png
I made this one from a request from Matthew for his war team,

Matthew
03-26-2005, 07:12 AM
Hate to double post but two new entries.

http://i3.photobucket.com/albums/y77/Biozone/Halo.png
This is one I made for a friend on another forum.

http://i3.photobucket.com/albums/y77/Biozone/Ciborg.png
I made this one from a request from Matthew for his war team,

I love the green one! It is uberful!

The te=xt on my request needs some work... but you know that through ou PMs... Keep it up buddy :silly:

Nefarious
03-26-2005, 03:35 PM
Wow those are great VT! The green one's my favorite also. The CiBORG one is really cool too. Doing great dude. :biggrin:

Mechaflame
03-26-2005, 05:08 PM
Your signatures are awesome, Bio. Thanks for your inspiration! Time to go work on more sigs...

Ritual - 8/10
Green Bio - 7.5/10
C.I.Borg - 9/10

The Franchise
04-01-2005, 01:51 AM
hmmm...

You're Graphics are all good but you're style is to common. I see to many people making graphics like that. Try something original, try to make your own style.

Matthew
04-01-2005, 01:53 AM
hmmm...

You're Graphics are all good but you're style is to common. I see to many people making graphics like that. Try something original, try to make your own style.

Abstract and Renders are popular... it isn't his fault one of the coolest and best looking style is popular.... Besides.... who are you to tell him that he shouldn't use that style.... He can do whatever he wants....

He has tried varies styles.... Abstract just looks the best.... nothing more to it.

The Franchise
04-01-2005, 01:58 AM
I just gave a suggestion.

I never said he shouldn't use that style. I just think he should add more elements to his sigs, and take out one or two.

Pierre25
04-02-2005, 12:59 AM
I like the images i am seeing!

MystiKal
04-04-2005, 10:09 PM
Well here is my latest work havent doen much in a while due to spring break.

http://img227.exs.cx/img227/517/goku14xz.jpg

MystiKal
04-11-2005, 12:48 AM
Ugg hate to double post but I haven't updated in a while well I made this out of shear bordness, it's a guy from the band Remembering Never.

http://img22.echo.cx/img22/9724/never9vd.png

~* Esper *~
04-11-2005, 02:14 AM
Damn, dude, those are awesome. You've got serious skill. Do you take requests ???

MystiKal
04-11-2005, 02:18 AM
Nope sorry requests would keep me to busy since I so have a job and all, sorry. :oops:

~* Esper *~
04-11-2005, 02:22 AM
Oh, no. Lol. I was just asking in general. Like, maybe for future future stuff. But, yeh, when you do requests, you tend to get overloaded when your as good as you are. So, you're probably making the right choice. Lol.

MystiKal
04-11-2005, 02:27 AM
Oh well I do some requests every now and then I usually do ones that seem challanging.

2wings
04-21-2005, 07:37 AM
Biozone, your sigs are totally awesome. Can u make me a banner? no one else would do it............ and i dont have any brushes im new here so i can't do pokemon art i dont now how! lol could u plz make me a banner? plz.............