Member List
Calendar
F.A.Q.
Search
Log Out
Pokemon Forum - Pokemon Elite 2000  
 

Go Back   Pokemon Forum - Pokemon Elite 2000 » Pokemon Main Boards » Pokemon: Interactive Center » Pokemon Battling Center

Pokemon Battling Center Find an opponent to battle on Pokemon Black/White, Pokemon HeartGold/SoulSilver, Pokemon Diamond/Pearl/Platinum or Pokemon Online. Join a clan or tournament here.


Closed Thread
 
Thread Tools
  #1516  
Old 12-14-2010, 02:17 PM
samtheguard's Avatar
samtheguard Offline
 
Join Date: Apr 2008
Location: Here. No There. No your other left.
Posts: 5,450
Default Re: The Laughing Man's Society: Blood Red Edition : 10/15 Recruiting

Good morning DSL, what's up?
__________________
  #1517  
Old 12-14-2010, 03:06 PM
Judge Dredd's Avatar
Judge Dredd Offline
Master of Shadows
 
Join Date: Sep 2008
Location: Gold 3438-5902-8014
Posts: 33,107
Default Re: The Laughing Man's Society: Blood Red Edition : 10/15 Recruiting

Quote:
Originally Posted by samtheguard View Post
Good morning DSL, what's up?
listening to downer music ..lol how are you ?
__________________
VPP

Dragonair: 33054
Dragonite: 33129
Level100: 33264

GCEA Link Page Pokemon Evolution List

  #1518  
Old 12-14-2010, 03:20 PM
samtheguard's Avatar
samtheguard Offline
 
Join Date: Apr 2008
Location: Here. No There. No your other left.
Posts: 5,450
Default Re: The Laughing Man's Society: Blood Red Edition : 10/15 Recruiting

Quote:
Originally Posted by Dark Shadow Lord View Post
listening to downer music ..lol how are you ?
I'm okay, kinda depressed but I'll get over it eventually. The music I'm listening probably isnt helping much lol
__________________
  #1519  
Old 12-14-2010, 03:30 PM
Judge Dredd's Avatar
Judge Dredd Offline
Master of Shadows
 
Join Date: Sep 2008
Location: Gold 3438-5902-8014
Posts: 33,107
Default Re: The Laughing Man's Society: Blood Red Edition : 10/15 Recruiting

Quote:
Originally Posted by samtheguard View Post
I'm okay, kinda depressed but I'll get over it eventually. The music I'm listening probably isnt helping much lol
cheers to that LOL

i need to work on a new tourny the last one didnt finish. not enough peole were joining
__________________
VPP

Dragonair: 33054
Dragonite: 33129
Level100: 33264

GCEA Link Page Pokemon Evolution List

  #1520  
Old 12-14-2010, 03:32 PM
samtheguard's Avatar
samtheguard Offline
 
Join Date: Apr 2008
Location: Here. No There. No your other left.
Posts: 5,450
Default Re: The Laughing Man's Society: Blood Red Edition : 10/15 Recruiting

Quote:
Originally Posted by Dark Shadow Lord View Post
cheers to that LOL

i need to work on a new tourny the last one didnt finish. not enough peole were joining
Hahaha yeah
A new tourney... Do you have any ideas?
__________________
  #1521  
Old 12-14-2010, 03:49 PM
Judge Dredd's Avatar
Judge Dredd Offline
Master of Shadows
 
Join Date: Sep 2008
Location: Gold 3438-5902-8014
Posts: 33,107
Default Re: The Laughing Man's Society: Blood Red Edition : 10/15 Recruiting

Quote:
Originally Posted by samtheguard View Post
Hahaha yeah
A new tourney... Do you have any ideas?
nope you can help if you like..lol. need some basic but interesting
__________________
VPP

Dragonair: 33054
Dragonite: 33129
Level100: 33264

GCEA Link Page Pokemon Evolution List

  #1522  
Old 12-14-2010, 03:49 PM
megamonk4's Avatar
megamonk4 Offline
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 3,925
Default Re: The Laughing Man's Society: Blood Red Edition : 10/15 Recruiting

What's going on guys? I think I just might have a job for people now...
EV training/leveling can be so time consuming. So I'm going to update my page listing about job openings for EV training.
__________________
LMSSI Clan Shop
Diamond FC: 1763 3039 2213[Kanto/Johto Trade] Heart Gold FC: 3266 8515 4365[N/A] Soul Silver FC: 5285 7922 5054[Hoenn/Sinnoh Trade/Battle]
Platinum FC: 3953 9424 1944[OU Battle] PBR FC: 2536-2876-2971 Pokemon White JPN FC: 3224 1436 6447

Pokemon Black/White Walkthrough
  #1523  
Old 12-14-2010, 03:52 PM
samtheguard's Avatar
samtheguard Offline
 
Join Date: Apr 2008
Location: Here. No There. No your other left.
Posts: 5,450
Default Re: The Laughing Man's Society: Blood Red Edition : 10/15 Recruiting

Quote:
Originally Posted by Dark Shadow Lord View Post
nope you can help if you like..lol. need some basic but interesting
Hmm... I'll think on that for a bit.

@Mega, EV training... Blah I used to hate doing that so I always hired someone to do it for me lol
__________________
  #1524  
Old 12-14-2010, 03:57 PM
megamonk4's Avatar
megamonk4 Offline
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 3,925
Default Re: The Laughing Man's Society: Blood Red Edition : 10/15 Recruiting

Quote:
Originally Posted by samtheguard View Post
Hmm... I'll think on that for a bit.

@Mega, EV training... Blah I used to hate doing that so I always hired someone to do it for me lol
Haha. I ususally don't have a problem doing so, but seeing that I don't do it until I have like 3 boxes of pokemon to train...It can take forever, XD.

Announcements

Services to earn credit from the shop is now available to ALL members, :D! Members can now EV train/level mons as a services to earn credit from the shop.
You earn the amount of credit listed below depending on the number of mons:
2 pokemon - 1 credit
6 pokemon - 4 credit

You will also be able to keep copy of the mon you trained.
__________________
LMSSI Clan Shop
Diamond FC: 1763 3039 2213[Kanto/Johto Trade] Heart Gold FC: 3266 8515 4365[N/A] Soul Silver FC: 5285 7922 5054[Hoenn/Sinnoh Trade/Battle]
Platinum FC: 3953 9424 1944[OU Battle] PBR FC: 2536-2876-2971 Pokemon White JPN FC: 3224 1436 6447

Pokemon Black/White Walkthrough
  #1525  
Old 12-14-2010, 03:59 PM
samtheguard's Avatar
samtheguard Offline
 
Join Date: Apr 2008
Location: Here. No There. No your other left.
Posts: 5,450
Default Re: The Laughing Man's Society: Blood Red Edition : 10/15 Recruiting

Quote:
Originally Posted by megamonk4 View Post
Haha. I ususally don't have a problem doing so, but seeing that I don't do it until I have like 3 boxes of pokemon to train...It can take forever, XD.

Announcements

Services to earn credit from the shop is now available to ALL members, :D! Members can now EV train/level mons as a services to earn credit from the shop.
You earn the amount of credit listed below depending on the number of mons:
2 pokemon - 1 credit
6 pokemon - 4 credit

You will also be able to keep copy of the mon you trained.
Haha yeah that can take forever lol
__________________
  #1526  
Old 12-14-2010, 04:29 PM
Judge Dredd's Avatar
Judge Dredd Offline
Master of Shadows
 
Join Date: Sep 2008
Location: Gold 3438-5902-8014
Posts: 33,107
Default Re: The Laughing Man's Society: Blood Red Edition : 10/15 Recruiting

Quote:
Originally Posted by megamonk4 View Post
What's going on guys? I think I just might have a job for people now...
EV training/leveling can be so time consuming. So I'm going to update my page listing about job openings for EV training.
Quote:
Originally Posted by megamonk4 View Post
Haha. I ususally don't have a problem doing so, but seeing that I don't do it until I have like 3 boxes of pokemon to train...It can take forever, XD.

Announcements

Services to earn credit from the shop is now available to ALL members, :D! Members can now EV train/level mons as a services to earn credit from the shop.
You earn the amount of credit listed below depending on the number of mons:
2 pokemon - 1 credit
6 pokemon - 4 credit

You will also be able to keep copy of the mon you trained.
what is a credit woth in shop points..LOL
also i can help with ev training
__________________
VPP

Dragonair: 33054
Dragonite: 33129
Level100: 33264

GCEA Link Page Pokemon Evolution List

  #1527  
Old 12-14-2010, 04:34 PM
megamonk4's Avatar
megamonk4 Offline
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 3,925
Default Re: The Laughing Man's Society: Blood Red Edition : 10/15 Recruiting

Quote:
Originally Posted by Dark Shadow Lord View Post
what is a credit woth in shop points..LOL
also i can help with ev training
Well, this is something that I can manage so I wasn't considering the use of Shop Points, XD.

I have like 15 mons now that could use some EV training, lol.
__________________
LMSSI Clan Shop
Diamond FC: 1763 3039 2213[Kanto/Johto Trade] Heart Gold FC: 3266 8515 4365[N/A] Soul Silver FC: 5285 7922 5054[Hoenn/Sinnoh Trade/Battle]
Platinum FC: 3953 9424 1944[OU Battle] PBR FC: 2536-2876-2971 Pokemon White JPN FC: 3224 1436 6447

Pokemon Black/White Walkthrough
  #1528  
Old 12-14-2010, 04:35 PM
samtheguard's Avatar
samtheguard Offline
 
Join Date: Apr 2008
Location: Here. No There. No your other left.
Posts: 5,450
Default Re: The Laughing Man's Society: Blood Red Edition : 10/15 Recruiting

Hey DSL, have you ever done like an old school tourney?
__________________
  #1529  
Old 12-14-2010, 04:36 PM
megamonk4's Avatar
megamonk4 Offline
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 3,925
Default Re: The Laughing Man's Society: Blood Red Edition : 10/15 Recruiting

Quote:
Originally Posted by samtheguard View Post
Hey DSL, have you ever done like an old school tourney?
You mean as in RBY pokemon? Yes, I did one, but we couldn't even finish it(and it was an IN-clan tourney, XD).
__________________
LMSSI Clan Shop
Diamond FC: 1763 3039 2213[Kanto/Johto Trade] Heart Gold FC: 3266 8515 4365[N/A] Soul Silver FC: 5285 7922 5054[Hoenn/Sinnoh Trade/Battle]
Platinum FC: 3953 9424 1944[OU Battle] PBR FC: 2536-2876-2971 Pokemon White JPN FC: 3224 1436 6447

Pokemon Black/White Walkthrough
  #1530  
Old 12-14-2010, 04:40 PM
samtheguard's Avatar
samtheguard Offline
 
Join Date: Apr 2008
Location: Here. No There. No your other left.
Posts: 5,450
Default Re: The Laughing Man's Society: Blood Red Edition : 10/15 Recruiting

Quote:
Originally Posted by megamonk4 View Post
You mean as in RBY pokemon? Yes, I did one, but we couldn't even finish it(and it was an IN-clan tourney, XD).
Not that old school... Maybe like R/S/E
__________________
Closed Thread


Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT. The time now is 08:20 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2014, vBulletin Solutions, Inc.
Style Design: AlienSector.com