Member List
Calendar
F.A.Q.
Search
Log Out
Pokemon Forum - Pokemon Elite 2000  
 

Go Back   Pokemon Forum - Pokemon Elite 2000 » Interactive Boards » Art Boards

Art Boards Art boards for both Pokemon and non-Pokemon related art.


Reply
 
Thread Tools
  #1  
Old 11-16-2005, 12:21 AM
Kitty_girl's Avatar
Kitty_girl Offline
New Trainer
 
Join Date: Nov 2005
Location: Yep, right here.
Posts: 16
Default My random art (Both pokemon and non-pokemon)

Okay, I guess I'll post some of my pictures that I've made. ^_^ Please tell me how good (Or bad. xD) I am at drawing.

Pokemon art:
A random oekaki picture of an umbreon
A fake pokemon of mine, Charmew
A REALLY bad pic of mew vs. mewtwo
Uh, don't ask, really. xD
Just a random pikachu xD

Non-pokemon art:
Uh, yeah. xD Just something random I scribbled all over
Ooh, its doggie-gir from invader ZIM
Uh, uh... yeah! Me and Jack Spicer from Xiaolin Showdown ^_^
Another pic of Jack
lol, iPod xD
My made-up Zatch Bell mamodo, Miyamoto
Miyamoto, again.
A picture of Zeon/Zeno I made for my friend.
Me and Brago from Zatch Bell
Um, another pic of Jack Spicer (Please ignore the hearts >>;)

That's all I have for now. ^_^
__________________
I Don't Practice Santeria
I Aint Got No Crystal Ball.
I Had A Million Dollars But I'd,
I'd Spend It All.
If I Could Find That Heina And That Sancho That She's Found,
Well I'd Pop A Cap In Sancho And I'd Slap Her Down.
~Santeria by Sublime~
Bishies~ Brago {ZB!/KNGB!!} and Sanji {One piece}

Last edited by Kitty_girl; 11-18-2005 at 01:55 PM.
Reply With Quote
  #2  
Old 11-16-2005, 11:16 AM
Sleepy Sheep's Avatar
Sleepy Sheep Offline
Elite Trainer (Level 3)
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 3,950
Default Re: My random art (Both pokemon and non-pokemon)

Not bad, but room for improvment. Your handdrawn is pretty good, though.
__________________
Reply With Quote
  #3  
Old 11-16-2005, 12:42 PM
Nasty Plasty's Avatar
Nasty Plasty Offline
Elite Trainer (Level 5)
 
Join Date: Jul 2005
Location: In your wife's pants
Posts: 5,463
Send a message via AIM to Nasty Plasty Send a message via MSN to Nasty Plasty
Default Re: My random art (Both pokemon and non-pokemon)

Yeah but that one with you and Jack picer is kinda...creepy.
__________________
Kasier[Rioru] finished at 6254
Reply With Quote
  #4  
Old 11-18-2005, 02:03 PM
Kitty_girl's Avatar
Kitty_girl Offline
New Trainer
 
Join Date: Nov 2005
Location: Yep, right here.
Posts: 16
Default Re: My random art (Both pokemon and non-pokemon)

Quote:
Originally Posted by Chao Breeder
Yeah but that one with you and Jack Spicer is kinda...creepy.
>>; What? I like Jack... (I know, I'm so not normal xD) Oh, updated the first post, six new pics. ^_^
__________________
I Don't Practice Santeria
I Aint Got No Crystal Ball.
I Had A Million Dollars But I'd,
I'd Spend It All.
If I Could Find That Heina And That Sancho That She's Found,
Well I'd Pop A Cap In Sancho And I'd Slap Her Down.
~Santeria by Sublime~
Bishies~ Brago {ZB!/KNGB!!} and Sanji {One piece}
Reply With Quote
  #5  
Old 11-19-2005, 10:37 PM
PokemonElite2000's Avatar
PokemonElite2000 Offline
 
Join Date: Mar 2004
Location: California, USA
Posts: 4,147
Send a message via ICQ to PokemonElite2000 Send a message via AIM to PokemonElite2000 Send a message via MSN to PokemonElite2000 Send a message via Yahoo to PokemonElite2000
Default Re: My random art (Both pokemon and non-pokemon)

Nice work, I liked the "A REALLY bad pic of mew vs. mewtwo" picture .
__________________
Reply With Quote
  #6  
Old 11-20-2005, 03:11 AM
Jessu's Avatar
Jessu Offline
 
Join Date: Mar 2004
Location: TEXAS
Posts: 3,088
Send a message via AIM to Jessu Send a message via MSN to Jessu Send a message via Skype™ to Jessu
Default Re: My random art (Both pokemon and non-pokemon)

Quote:
Originally Posted by Kitty_girl
>>; What? I like Jack... (I know, I'm so not normal xD) Oh, updated the first post, six new pics. ^_^
W00t! I'm not the only person on this forum that watches Xiaolin Showdown!! *dances*

Nice drawn artwork btw. ^^
__________________


kbye

Remember you're loved, and you always will be;
This melody will bring you right back home.


| Factfile | Quotes | Art | Sprites | POL |
Reply With Quote
Reply


Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT. The time now is 02:53 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2014, vBulletin Solutions, Inc.
Style Design: AlienSector.com