Member List
Calendar
F.A.Q.
Search
Log Out
Pokemon Forum - Pokemon Elite 2000  
 

Go Back   Pokemon Forum - Pokemon Elite 2000 » Other Boards » Groups/Clubs

Groups/Clubs Start a Pokemon or non-Pokemon related Group/Club for your favorite topic. Whether it's a group/club for one of the good guys like Ash, Misty, or Brock, to the villains like Team Rocket, Team Magma, and Team Aqua. Your group can be whatever you want.


Closed Thread
 
Thread Tools
  #781  
Old 12-07-2008, 08:01 PM
Nitro's Avatar
Nitro Offline
Ultra RPG Official
 
Join Date: Jun 2007
Location: x*3=21, solve & PM answer
Posts: 5,379
Send a message via AIM to Nitro
Default Re: [WAR 2x(3 2/3)]The CHEERLEADERS: Regan Sleepy! Desu

Quote:
Originally Posted by Charizard Michelle View Post
Night.

Also everybody. WAR 2x(3 2/3) has started! Get out there and cheer to victory!

Drew, Draw, Drawn!
I already entered a banner, and I'm gonna take a look at the spriting comp in a bit. Also logging on AIM for URPG. :x

EDIT: I won one shoddy battle, one URPG battle, and entered a banner and a sprite. :)
__________________

Last edited by Nitro; 12-07-2008 at 09:57 PM.
  #782  
Old 12-08-2008, 03:14 AM
Charizard Michelle's Avatar
Charizard Michelle Offline
 
Join Date: May 2006
Location: Back in Green~
Posts: 10,046
Send a message via AIM to Charizard Michelle
Default Re: [WAR 2x(3 2/3)]The CHEERLEADERS: Regan Sleepy! Desu

Hey guys. First day of WAR 2x(3 2/3). Get at it. haha

Also Run Arounds. Watch out for them. They are sneaky. haha

Drew, Draw, Drawn!
__________________
www.pokemonelite2000.com-One Piece at a Time Blog

I need to find a new girl-on-girl animation.

  #783  
Old 12-08-2008, 04:28 AM
Dark Turtwig's Avatar
Dark Turtwig Offline
Elite Trainer (Level 4)
 
Join Date: May 2008
Location: Acually, can I crash at your place?
Posts: 4,249
Send a message via AIM to Dark Turtwig Send a message via MSN to Dark Turtwig
Default Re: [WAR 2x(3 2/3)]The CHEERLEADERS: Regan Sleepy! Desu

I don't quite fully understand the whole concept of WAR, seeing as this is my first one.
Just tell me what wi-fi matches I have and what URPG matches I have! x3
__________________
{Mah Linkz}

{Steel Leader in the*Official* Pe2k Gyms} {Dark TurtwigxThe Politoed Hunter}
  #784  
Old 12-08-2008, 04:31 AM
Charizard Michelle's Avatar
Charizard Michelle Offline
 
Join Date: May 2006
Location: Back in Green~
Posts: 10,046
Send a message via AIM to Charizard Michelle
Default Re: [WAR 2x(3 2/3)]The CHEERLEADERS: Regan Sleepy! Desu

Quote:
Originally Posted by Dark Turtwig View Post
I don't quite fully understand the whole concept of WAR, seeing as this is my first one.
Just tell me what wi-fi matches I have and what URPG matches I have! x3
Well the WiFi matches you have to set on your own. Just PM anybody from another team that does WiFi and set up the battle times. The URPG I think works the same. Not sure but still I think so. haha

Hmm still maybe that why WiFi wasn't that active in the past. I may have to bring that up with Finch.

Drew, Draw, Drawn!
__________________
www.pokemonelite2000.com-One Piece at a Time Blog

I need to find a new girl-on-girl animation.

  #785  
Old 12-08-2008, 04:32 AM
Dark Turtwig's Avatar
Dark Turtwig Offline
Elite Trainer (Level 4)
 
Join Date: May 2008
Location: Acually, can I crash at your place?
Posts: 4,249
Send a message via AIM to Dark Turtwig Send a message via MSN to Dark Turtwig
Default Re: [WAR 2x(3 2/3)]The CHEERLEADERS: Regan Sleepy! Desu

Quote:
Originally Posted by Charizard Michelle View Post
Well the WiFi matches you have to set on your own. Just PM anybody from another team that does WiFi and set up the battle times. The URPG I think works the same. Not sure but still I think so. haha

Hmm still maybe that why WiFi wasn't that active in the past. I may have to bring that up with Finch.

Drew, Draw, Drawn!
Okay. So... who am I supposed to challenge?
I'm probably gonna hit the sack about now, but I'll check back in the morning.
__________________
{Mah Linkz}

{Steel Leader in the*Official* Pe2k Gyms} {Dark TurtwigxThe Politoed Hunter}
  #786  
Old 12-08-2008, 04:40 AM
Charizard Michelle's Avatar
Charizard Michelle Offline
 
Join Date: May 2006
Location: Back in Green~
Posts: 10,046
Send a message via AIM to Charizard Michelle
Default Re: [WAR 2x(3 2/3)]The CHEERLEADERS: Regan Sleepy! Desu

Quote:
Originally Posted by Dark Turtwig View Post
Okay. So... who am I supposed to challenge?
I'm probably gonna hit the sack about now, but I'll check back in the morning.
That I am not sure! haha THat is one reason why I haven't WiFi battle anybody yet. I haven't had the time to see who is on what team.

Drew, Draw, Drawn!
__________________
www.pokemonelite2000.com-One Piece at a Time Blog

I need to find a new girl-on-girl animation.

  #787  
Old 12-08-2008, 07:27 AM
Diesel 34's Avatar
Diesel 34 Offline
Elite Trainer (Level 2)
 
Join Date: Mar 2007
Location: Candyland
Posts: 2,749
Default Re: [WAR 2x(3 2/3)]The CHEERLEADERS: Regan Sleepy! Desu

Ahh, time where does it go. We all need more of it mikey, but do we get it no and trust me all ye out there. If you think theres enought time to do all you wanna do in a day, homework, and sleep. Guess again. So all in all. DONT DO YOUR HOMEWORK AFTER MIDNIGHT. How i got to that i dunno.
__________________
  #788  
Old 12-08-2008, 01:24 PM
Nitro's Avatar
Nitro Offline
Ultra RPG Official
 
Join Date: Jun 2007
Location: x*3=21, solve & PM answer
Posts: 5,379
Send a message via AIM to Nitro
Default Re: [WAR 2x(3 2/3)]The CHEERLEADERS: Regan Sleepy! Desu

...Am I the only one who's done something for this team (excluding RP stuff)? XD
__________________
  #789  
Old 12-08-2008, 02:51 PM
Charizard Michelle's Avatar
Charizard Michelle Offline
 
Join Date: May 2006
Location: Back in Green~
Posts: 10,046
Send a message via AIM to Charizard Michelle
Default Re: [WAR 2x(3 2/3)]The CHEERLEADERS: Regan Sleepy! Desu

Quote:
Originally Posted by Diesel 34 View Post
Ahh, time where does it go. We all need more of it mikey, but do we get it no and trust me all ye out there. If you think theres enought time to do all you wanna do in a day, homework, and sleep. Guess again. So all in all. DONT DO YOUR HOMEWORK AFTER MIDNIGHT. How i got to that i dunno.
Yeah. It is better to do your homework at 5 am. haha

Quote:
Originally Posted by U-B-3-R View Post
...Am I the only one who's done something for this team (excluding RP stuff)? XD
Maybe. I don't know. I am thinking about doing a fanfic submission. Also I did debate for the first time ever. Still there is a certain run around running around.

Drew, Draw, Drawn!
__________________
www.pokemonelite2000.com-One Piece at a Time Blog

I need to find a new girl-on-girl animation.

  #790  
Old 12-09-2008, 12:08 AM
Starkipraggy's Avatar
Starkipraggy Offline
Elite Trainer (Level 3)
 
Join Date: Jan 2006
Location: Gundam Porygon ZZ
Posts: 3,151
Send a message via MSN to Starkipraggy
Default Re: [WAR 2x(3 2/3)]The CHEERLEADERS: Regan Sleepy! Desu

Quote:
Originally Posted by U-B-3-R View Post
...Am I the only one who's done something for this team (excluding RP stuff)? XD
-digs out Felix the Mutant Pikachu-

FINAL FUSION! SHOUNIN!

FINAL FUSION! PROGRAM DRIVU!!!

-explosions-

@Dark Turtwig: IMHO you has need for moar TMs. Either that or get a Flying type. Like Togekiss. Did you know that Lucario is MORE FRAIL than Infernape?
__________________


Mons are here though

私はグレダーです--I am a Grader
  #791  
Old 12-09-2008, 12:12 AM
Nitro's Avatar
Nitro Offline
Ultra RPG Official
 
Join Date: Jun 2007
Location: x*3=21, solve & PM answer
Posts: 5,379
Send a message via AIM to Nitro
Default Re: [WAR 2x(3 2/3)]The CHEERLEADERS: Regan Sleepy! Desu

Quote:
Originally Posted by Starkipraggy View Post
-digs out Felix the Mutant Pikachu-

FINAL FUSION! SHOUNIN!

FINAL FUSION! PROGRAM DRIVU!!!

-explosions-

@Dark Turtwig: IMHO you has need for moar TMs. Either that or get a Flying type. Like Togekiss. Did you know that Lucario is MORE FRAIL than Infernape?
Quoted for truth. For a good Togekiss, try a Nasty Plot sweeper. Unless you're fighting something you can KO with Aura Sphere, stick with Air Slash. Flinch haxxing is hell for the opponents. :] It sweeped all of Jr's team after one Nasty Plot, lmao.
__________________
  #792  
Old 12-09-2008, 04:02 AM
k_pop's Avatar
k_pop Offline
PE2K Website Staff
 
Join Date: Jun 2007
Location: Anybody seen my house?
Posts: 6,588
Default Re: [WAR 2x(3 2/3)]The CHEERLEADERS: Regan Sleepy! Desu

Maybe someone could make a thread for anyone who's taking on wifi or urpg to make it clearer?

And what's a run-around?
__________________
avvie and banner from the awesome bff Gem ^^
  #793  
Old 12-09-2008, 04:04 AM
Charizard Michelle's Avatar
Charizard Michelle Offline
 
Join Date: May 2006
Location: Back in Green~
Posts: 10,046
Send a message via AIM to Charizard Michelle
Default Re: [WAR 2x(3 2/3)]The CHEERLEADERS: Regan Sleepy! Desu

Quote:
Originally Posted by k_pop View Post
Maybe someone could make a thread for anyone who's taking on wifi or urpg to make it clearer?

And what's a run-around?
A Run Around is when I give people task to do and who ever can do the task first will get a notch for their team. The two teams with the most notches get a point. Like there is one happening right now.

Yes. I like making people do things for me. haha

Drew, Draw, Drawn!
__________________
www.pokemonelite2000.com-One Piece at a Time Blog

I need to find a new girl-on-girl animation.

  #794  
Old 12-09-2008, 04:15 AM
Starkipraggy's Avatar
Starkipraggy Offline
Elite Trainer (Level 3)
 
Join Date: Jan 2006
Location: Gundam Porygon ZZ
Posts: 3,151
Send a message via MSN to Starkipraggy
Default Re: [WAR 2x(3 2/3)]The CHEERLEADERS: Regan Sleepy! Desu

Quote:
Originally Posted by U-B-3-R View Post
Quoted for truth. For a good Togekiss, try a Nasty Plot sweeper. Unless you're fighting something you can KO with Aura Sphere, stick with Air Slash. Flinch haxxing is hell for the opponents. :] It sweeped all of Jr's team after one Nasty Plot, lmao.
Flinchhax has killed Bronzongs with 252 HP and 252 Sp. Def. Don't underestimate.
__________________


Mons are here though

私はグレダーです--I am a Grader
  #795  
Old 12-09-2008, 05:42 AM
k_pop's Avatar
k_pop Offline
PE2K Website Staff
 
Join Date: Jun 2007
Location: Anybody seen my house?
Posts: 6,588
Default Re: [WAR 2x(3 2/3)]The CHEERLEADERS: Regan Sleepy! Desu

Yay! I got us a notch! *starts gopher-dance*

Pick a hard one next time Mikey! (<--hehe sarcasm)
__________________
avvie and banner from the awesome bff Gem ^^
Closed Thread


Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT. The time now is 11:39 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2014, vBulletin Solutions, Inc.
Style Design: AlienSector.com